SENTRO BARIO MONTAÑA TA YAMA DANKI NA TUR KU A KERE DEN NAN ORGANISASHON
WILLEMSTAD.- Direktiva di Sentro di Bario Montaña ke yama danki na Fundashon Bon Intenshon ku a skohe nos organisashon pa repartí karchinan pa e konsierto grátis ku lo tuma lugá dia promé di sèptèmber 2016 na WTC.Riba e dia aki lo tin presentashon di Kassav i Juan Luis Guerra y 440.” Un danki na tur … Continue reading SENTRO BARIO MONTAÑA TA YAMA DANKI NA TUR KU A KERE DEN NAN ORGANISASHON
Copy and paste this URL into your WordPress site to embed
Copy and paste this code into your site to embed